Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

21 – 25 Ιουνίου: Κλείνουν νωρίτερα 5 σταθμοί στη γραμμή 3 του Μετρό – Κυκλοφορία έκτακτης λεωφορειακής γραμμής

0
Πρώτη δημοσίευση 13 Ιουνίου Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και σημαντικά νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα οι εργασίες αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο πλέον επιβαρυμένο τμήμα της  Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας Σεπόλια – Δάφνη. Από την έναρξη των εργασιών τον Νοέμβριο του 2025 ως και την ολοκλήρωσή τους στις 11 Ιουνίου αντικαταστάθηκαν 21,6 χλμ. σιδηροτροχιάς...

Εμπρησμός σε κτήριο όπου γίνεται έκδοση καρτών του ΟΑΣΑ στην Καλλιθέα

Share

    Εμπρησμός σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου σε κτίριο του ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα, όπου γίνεται επεξεργασία των στοιχείων για την έκδοση καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ,  οι δράστες έσπασαν την τζαμαρία και πέταξαν αναμμένα στουπιά με αποτέλεσμα να καταστραφούν κάρτες εισιτήρια, κομπιούτερ και κάποια γραφεία.

    Οι υπεύθυνοι, πάντως, διευκρινίζουν ότι τα στοιχεία των πολιτών που κάηκαν μαζί με τις κάρτες και τα κομπιούτερ υπάρχουν και σε άλλα αρχεία και οι κάρτες θα επανεκδοθούν. Το κτίριο βρίσκεται απέναντι από τον σταθμό του ΗΣΑΠ.

    Η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ για το περιστατικό:
    Τα ξημερώματα του Σαββάτου «άγνωστοι» προσπάθησαν να πυρπολήσουν ένα από τα κέντρα υποδοχής των αιτήσεων και της έκδοσης των νέων ηλεκτρονικών καρτών, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
    Οι επιδρομείς έσπασαν παράθυρο των γραφείων και πέταξαν αναμμένο στουπί στο εσωτερικό τους επιχειρώντας να το κάψουν ολοσχερώς. Η άμεση επέμβαση των δυνάμεων της Πυροσβεστικής, αποσόβησε τα χειρότερα και ήδη διενεργείται από τις αρμόδιες αρχές προανάκριση για τις συνθήκες που συνέβη το περιστατικό και την αποκάλυψη των δραστών.
    Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο ΟΑΣΑ και οι εργαζόμενοι του Ομίλου καταγγέλλουμε την επίθεση αυτή. Το ίδιο πιστεύουμε ότι κάνουν και οι εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας που αγκαλιάζουν καθημερινά και περιβάλλουν με την εμπιστοσύνη τους το έργο αυτό εκσυγχρονισμού των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
    Δηλώνουμε ότι καταδικάζουμε απερίφραστα τη βία που ασκήθηκε και η οποία στερείται κάθε κοινωνικής νομιμοποίησης. Παράλληλα υπογραμμίζουμε ότι οι εκτεταμένες και ηθικά απαράδεκτες πρακτικές των κυκλωμάτων με τα πλαστά εισιτήρια και την αφαίμαξη του δημόσιου πλούτου τελείωσε και σύντομα πολλοί θα έλθουν αντιμέτωποι με την αλήθεια και τη δικαιοσύνη.
    Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η διαφάνεια είναι εδώ και ήρθαν για να μείνουν.
    Ο,τι κι αν κάποιοι επιχειρούν να κάνουν για να συντηρήσουν την αδιαφάνεια και τα οφέλη τους από παραβατικές και παράνομες δραστηριότητες.
 
 

Διαβάστε Περισσότερα