Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026

21 – 25 Ιουνίου: Κλείνουν νωρίτερα 5 σταθμοί στη γραμμή 3 του Μετρό – Κυκλοφορία έκτακτης λεωφορειακής γραμμής

0
Πρώτη δημοσίευση 13 Ιουνίου Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και σημαντικά νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα οι εργασίες αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο πλέον επιβαρυμένο τμήμα της  Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας Σεπόλια – Δάφνη. Από την έναρξη των εργασιών τον Νοέμβριο του 2025 ως και την ολοκλήρωσή τους στις 11 Ιουνίου αντικαταστάθηκαν 21,6 χλμ. σιδηροτροχιάς...

Δημοτική συγκοινωνία με ηλεκτρικά λεωφορεία από τη ΔΕΗ

Share

    Ηλεκτρικά λεωφορεία που θα κινούνται με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, μαζί με τους σταθμούς φόρτισης και υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής, ανακύκλωσης των μπαταριών κ.λπ., θα παρέχει η ΔΕΗ στους δήμους, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής πρωτοβουλίας για διείσδυση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

    Ήδη η ΔΕΗ έχει υπογράψει, από τον περασμένο Νοέμβριο, μνημόνιο συνεργασίας με την πολωνική εταιρεία Solaris Bus & Coach που διαθέτει τεχνογνωσία στον τομέα. Το «προϊόν» που ετοιμάζεται θα αφορά καταρχήν τη δημοτική συγκοινωνία και θα περιλαμβάνει συνολική λύση για την ηλεκτροκίνηση: από την προμήθεια των οχημάτων και της ενέργειας μέχρι τους σταθμούς ανεφοδιασμού και την επισκευή βλαβών. Προβλέπεται επίσης ότι η ενέργεια που θα καταναλώνεται για τις αστικές μεταφορές των δήμων θα συνοδεύεται από πράσινα πιστοποιητικά.

    Σε πρώτη φάση θα επιλεγεί ένας δήμος για πιλοτική εφαρμογή και στόχος στη συνέχεια είναι να επεκταθεί το σύστημα σε περισσότερους δήμους.

    Όσον αφορά τα σχέδια για την ηλεκτροκίνηση στον ΟΑΣΑ, αναμένεται αρχικά η προσθήκη στον στόλο 12 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων τα οποία είναι ανάμεσα στα 92 που θα αγοραστούν με χρηματοδότηση από την περιφέρεια Αττικής.

    Ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει επίσης την προμήθεια 400 επιπλέον Λεωφορείων και Τρόλεϊ με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ. Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο κάποια από αυτά τα Λεωφορεία να είναι ηλεκτρικά.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Δείτε επίσης:

 
 

Διαβάστε Περισσότερα