Κυριακή, 14 Ιουνίου, 2026

15-18 Ιουνίου: Κλείνουν νωρίτερα 5 σταθμοί στη γραμμή 3 του Μετρό – Κυκλοφορία έκτακτης λεωφορειακής γραμμής

0
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και σημαντικά νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα οι εργασίες αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο πλέον επιβαρυμένο τμήμα της  Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας Σεπόλια – Δάφνη. Από την έναρξη των εργασιών τον Νοέμβριο του 2025 ως και την ολοκλήρωσή τους στις 11 Ιουνίου αντικαταστάθηκαν 21,6 χλμ. σιδηροτροχιάς και έγιναν 1.300...

Ιδρύεται το Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας

Share

    Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η 8η συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για θέματα Οδικής Ασφάλειας υπό την προεδρία του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές Βασίλη Οικονόμου, στην οποία συμμετείχαν: ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Κυβερνητικής Επιτροπής για θέματα Οδικής Ασφάλειας, Ανδρέας Νικολακόπουλος, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, η Γ.Γ. Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα, η Γ.Γ. Υπηρεσιών Υγείας, Λίλιαν Βενετία Βιλδιρίδη, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη των Υπουργείων Εσωτερικών, Υγείας, Προστασίας του Πολίτη, Υποδομών και Μεταφορών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Κατά τη συνεδρίαση, αποφασίστηκαν τα εξής:

    1. Ορισμός νέου Συντονιστή της Εκτελεστικής Επιτροπής, η Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα.
    2. Ενημέρωση για το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας.
      Ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, παρουσίασε τις αλληλένδετες δράσεις του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου, με τη θέσπιση Εθνικού Παρατηρητηρίου και την υλοποίηση άυλων δράσεων.
    3. Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική για την Οδική Ασφάλεια.
    4. Ψηφιακή Διαχείριση Παραβάσεων.
      Έγινε εκτενής συζήτηση για την ανάπτυξη συστήματος καμερών.
    5. Ψήφιση Νέου Κ.Ο.Κ.
    6. Πιστοποίηση Οδικής Ασφάλειας.
    7. Εκπαίδευση και Κυκλοφοριακή Αγωγή
    8. Αντιμετώπιση Οδικών Ατυχημάτων.

    athenstransport.com

 
 

Διαβάστε Περισσότερα