Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

21 – 25 Ιουνίου: Κλείνουν νωρίτερα 5 σταθμοί στη γραμμή 3 του Μετρό – Κυκλοφορία έκτακτης λεωφορειακής γραμμής

0
Πρώτη δημοσίευση 13 Ιουνίου Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και σημαντικά νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα οι εργασίες αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο πλέον επιβαρυμένο τμήμα της  Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας Σεπόλια – Δάφνη. Από την έναρξη των εργασιών τον Νοέμβριο του 2025 ως και την ολοκλήρωσή τους στις 11 Ιουνίου αντικαταστάθηκαν 21,6 χλμ. σιδηροτροχιάς...

Μπάχαλο ηλεκτρονικού εισιτηρίου: Κλείνουν τις πύλες ΑΜΕΑ ενώ δεν έχουν αποστείλει τις κάρτες σε άνεργους & ΑΜΕΑ

Share

    Τελειωμό δεν έχει το μπάχαλο της μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ο ΟΑΣΑ συνεχίζει ακάθεκτος την μετάβαση – παρωδία με αψυχολόγητες αποφάσεις τη στιγμή που δεν γίνεται καμία προσπάθεια για να επιλυθούν τα σοβαρά προβλήματα που ήδη υπάρχουν.

    Με αιφνιδιαστική απόφαση σήμερα το πρωί αποφασίστηκε το κλείσιμο όλων των πυλών, συμπεριλαμβανομένων των πυλών ΑΜΕΑ, στους σταθμούς Ακρόπολη και Αγία Μαρίνα ως τις 2 το μεσημέρι.

    Στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ προτρέπει όσους άνεργους και ΑΜΕΑ δεν έχουν ακόμα φροντίσει να φορτίσουν τις κάρτες τους με δωρεάν μετακινήσεις, να το κάνουν άμεσα.

    Η ερώτηση εδώ είναι “ποιες κάρτες;” αφού όπως έχουμε γράψει επανειλημμένα, σημαντικός αριθμός επιβατών που έχουν κάνει αίτηση online ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο δεν έχουν λάβει ακόμα τις κάρτες τους καθώς αυτές δεν έχουν ακόμα εκδοθεί, τέσσερις σχεδόν μήνες αργότερα. Οι αιτήσεις παραμένουν καταχωρημένες στο σύστημα αλλά ο ΟΑΣΑ δεν δίνει καμία λύση με αποτέλεσμα χιλιάδες άνεργοι και ΑΜΕΑ να παραμένουν όμηροι του οργανισμού.

    Όπως όλα δείχνουν, το κλείσιμο των πυλών ΑΜΕΑ στους σταθμούς του Μετρό θα συνεχιστεί (αν και πολλοί σταθμοί του δικτύου παραμένουν ακόμα με όλες τις μπάρες ανοικτές) ενώ ο ΟΑΣΑ δεν νοιάζεται καθόλου για όσους δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση.

    Δείτε επίσης:

 
 

Διαβάστε Περισσότερα